Головна Хрестищенська гімназія Красноградської міської ради Реєстрація

Вхід

Вітаю Вас Гість | RSSЧетвер, 28.03.2024, 11:55
Меню сайту

Форма входу

Пошук

www.mon.gov.ua

http://pedpresa.ua

https://legalaid.gov.ua

Вчимося жити разом!

Вчимося жити разом!

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»2657/19 від 18.12.2018

Лист МОН України від 29.01.2019 №1/11-881 "Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)" від 18 грудня 2018 року №2657-VIII"

БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ

ПРАВИЛА ЗНІМАННЯ: КОЛИ ПОТРІБЕН ДОЗВІЛ, А КОЛИ НІ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ ЩОДО ТЕМИ АНТИБУЛІНГУ

ОРГАНІЗАЦІЇ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ ПРОБЛЕМАМИ БУЛІНГУ В УКРАЇНІ

Про кібербулінг для підлітків

Поради, як запобігти булінгу

Основні види цькування (булінгу)

Боротьба з насильством в сім”ї - справа всього суспільства

Насильство — це не тільки по­биття, а й постійне приниження, образи, лайки.

Якщо ви зіткнулися з першими (ще "легкими") проявами насильства, подумайте про власну безпеку та безпеку своїх дітей — уявіть най­гірший розвиток подій і подумайте про ваші дії в таких неприємних ситуаціях.

1.Національна  дитяча «гаряча» лінія працює за безкоштовними номерами:  0 800 500 225 (зі стаціонарного)     та     116 111 (з мобільного).

Лінія працює по будням з 12.00 до 20.00 та в суботу з 12.00 до 16.00

2.Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної  дискримінації лінія працює за безкоштовними номерами   0 800 500 335 (зі стаціонарного) та загальноєвропейський номер 116 123

3. Національна "гаряча" лінія з протидії торгівлі людьми та консультуванню мігрантів 0 800 505 501 (зі стаціонарного телефону), 572 (з мобільного телефону).

 Красноградському районі відповідальним структурним підрозділом щодо надання допомоги особам, які потерпають від насильства в сім”ї є Управління праці та соціального захисту населення Красноградської райдержадміністрації.

Красноградський РВ ГУМВС України

м. Красноград, вул. Лермонтова, 84 тел. 102

Красноградський центр соціальних служб для сім»ї, дітей та молоді

м. Красноград, 3-й м/н, буд. Молодіжного центру, тел. (05744)79147

Служба у справах дітей Красноградської райдержадміністрації

м. Красноград, вул. Соборна, 58 а, тел.(05744)70337

Управління праці та соціального захисту населення  райдержадміністрації

м. Красноград, вул. Бєльовська, 84 тел.  (05744)73802\

Цілодобова безкоштовна державна консультаційна лінія щодо безпеки дітей в Інтернеті - 1545

Загальні правила поведінки учнів

1. Загальні правила поведінки учнів

1.1. Учень приходить до школи за 10-15 хвилин до початку занять, чистий і охайний. При вході у школу дотримується правил ввічливості, залишає верхній одяг у гардеробі, прямує до місця проведення уроку.

1.2. Забороняється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибуховіабовогненебезпечніпредмети і речовини; спиртнінапої, наркотики, іншіодурманюючіречовини та отрути, газовібалончики.

1.3. Не дозволяється без дозволупедагогівйтизішколи і з їїтериторії в урочний час. У разі пропуску учбових занять учень повинен пред’явитикласномукерівникудовідкувідлікаряабо записку відбатьків (або особи, яка їхзаміняє) про причину відсутності на заняттях. Пропускатизаняття безповажних причин забороняється.

1.4.Ученьшколи приносить необхіднінавчальніприладдя, книги, зошити, щоденник. Приходить до школи з підготовленимидомашнімизавданнями з предметівзгідно з розкладомуроків.

1.5. Ученьшколипроявляєповагу до старших, піклується про молодших. Учні й педагоги звертаються один до одного шанобливо. Школяріпоступаються дорогою дорослим, старшішколярі – молодшим, хлопчики – дівчаткам.

1.6. Поза школою учніповодятьсяскрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямувати добре ім’яшколи.

1.7. Учнібережутьмайношколи, надаютьпосильнудопомогу в йогоремонті, акуратновідносяться як до свого, так і до чужого майна.

1.8.Учнідотримуються правил технікибезпеки як підчас уроків так і під час перерв.

1.9. Забороняєтьсякористуватися мобільними телефонами під час навчально-виховного процесу.

2.Поведінка на заняттях

2.1. При вході педагога в класучнівстають на знак вітання, сідаютьпісля того, як учитель відповість на вітання і дозволить сісти. Так само учнівітають будь-якогодорослого, щоувійшов до класупід час занять.

2.2. Протягом уроку не можнашуміти, відволікатися самому і відволікатиіншихстороннімирозмовами, іграми та іншими, що не стосуються уроку, справами. Урочний час повинен використовуватисяучнямитільки для навчальнихцілей. За першоювимогоювчителя (класногокерівника) необхіднопред’явитищоденник. Будь-які записи в щоденникахучнямиповиннівиконуватисяохайно. Після кожного навчальноготижня батьки учняставлятьсвійпідпис у щоденнику.

2.3. Якщопід час занять учнюнеобхідновийти з класу, то він повинен підняти руку і попроситидозвіл у вчителя.

2.4. Якщоученьхочепоставитизапитаннявчителюабовідповісти на запитаннявчителя, вінпіднімає руку. Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчительоголосить про закінченнязаняття, ученьмає право покинутиклас. При виходівчителяабоіншогодорослого з класуучнівстають.

3.Поведінка до початку уроку, на перервах і післязакінчення занять

 3.1. До початку уроку ученьповинен:

прибути до кабінету до першогодзвінка, увійти до класутільки в присутностівчителя і підготуватися до уроку.

3.2.Під час перерви учнізобов’язані:

- навести чистоту та порядок на своємуробочомумісці;

- вийти з класу;

- рухаючись коридорами, сходами, триматисяправоїсторони;

- підкорятисявимогампрацівниківшколи, черговимучням;

- допомагатипідготуватиклас на проханнявчителя до наступного уроку;

- у разіспізнення на урок постукати в дверікабінету, зайти, привітатися з вчителем, вибачитися за спізнення і попроситисісти на місце.

3.3. Під час перерви учнямзабороняється:

- бігати сходами, поблизувікон і в іншихмісцях, не пристосованих для ігор; - - штовхати один одного, кидатися предметами і застосовуватифізичну силу для вирішення будь-якоїпроблеми;

- вживатинепристойнівирази і жести на адресу будь-якихосіб, шуміти, заважативідпочиватиіншим;

-палити в будівлі і на територіїшколи.

4. Правила поведінки учнів у їдальні

4.1.У шкільній їдальні учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги.

4.2. Заборонено перебувати у приміщенні їдальні у верхньому одязі.

4.3. Заборонено виносити їжу і напої за межі їдальні

4.4. Під час перебування в їдальні учням слід дотримуватися гарних манер і поводитися пристойно.

4.5. Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні.

4.6. Розмовляти під час їжі треба не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть по сусідству.

4.7. Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.

4.8. Учень зобов’язаний після прийому їжі забрати зі столу посуд. 

Контактна інформація уповноваженої особи закладу, відповідальної за проведення невідкладних заходів реагування у разі виявлення фактів насильства:

Суслова Вікторія Михайлівна, заступник директора з виховної роботи, тел.. 0574491448.

План заходів у сфері запобігання та протидії булінгу і домашньому насильству

Національна дитяча «гаряча лінія» - для дітей та про дітей

Це означає, що «гаряча лінія» приймає дзвінки від дітей та від дорослих, чиї запити стосуються дітей. Дитяча «гаряча лінія» функціонує за безкоштовним номером 0-800-500-225 (безкоштовний з мобільних та стаціонарних номерів телефонів по всій території України). А з 1 червня 2017 року Національна дитяча «гаряча лінія» відкрила короткий номер 116 111 (безкоштовний для абонентів КиївСтар та Лайфселл), що покращило доступ дітей до отримання консультацій. Даний номер телефону запроваджений у 26 європейських країнах як узгоджений номер допомоги дітям по телефону.

Лінія є абсолютно безкоштовною, анонімною та конфіденційною.

На Національній дитячій "гарячій лінії" консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи соціальні працівники та соціальні педагоги. Коло питань, з яких надаються консультації, досить широке і було сформовано на основі отримуваних запитів від абонентів. Основні теми, з яких консультують на Національній дитячій «гарячій лінії», - насильство над дітьми та жорстоке поводження з ними у сім’ї та з боку оточення, психологічні проблеми, негаразди у стосунках з дорослими та однолітками, майнові права дітей, питання встановлення опіки, а також булінг і безпека в Інтернеті.

Дитяча «гаряча лінія» працює по будням з 12 до 20 години та в суботу з 12 до 16 години.

Корисні матеріали щодо запобігання та протидії насильству

Матеріали для викорстання в роботі щодо навчання дітей і підлітків життєвих навичок

Програма гуртків та факультативів «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»для учнів 7-10 класів

Ha допомогу педагогічним працівникам, які працюють із дітьми «групи ризику»

Рекомендації для батьків та дітей щодо безпечної поведінки.

Про те, як вчителям і батькам цікаво й зрозуміло донести підліткам  інформацію про здоровий спосіб життя і безпечну поведінку

Вчимося жити разом. Курс підготовки вчителів.

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz